Volleyboll

Riktigt trevligt, riktigt trevligt.
Jag och Linus var i Torp igår för att umgås med folk och spela lite Volleyboll, trevligt!!
Fick träffat lite nytt folk, tycker om!!
Visade mina skills på planen, inget spec. men va fan, hehe..
Roligt hade vi, eller hur!!?
     
På kvällen käkade vi på Barbaros i Torp, inte de godaste. Käkade lövbiff som inte smakade mycket och pommes. Inget att rekommenderas ska jag säga!
Stack till Alex efter de, trevligt. Jag drack inget men hade jätte trevligt ändå, vilket jag brukar ha! När vi skulle sticka så kom en gammal kompis som jag spelat handboll tillsammans med i Eslöv, Julia Joo. Mycket trevligt!! Synd bara att vi skulle gå just då..

Idag skulle vi egentligen in till Malmö för att träffa Nicole och Jimmy, såg verkligen framemot de men blir inte av. Så vi får se vad som blir av idag.. Hum…..

Har tyvärr inga bilder från gårdagen, men de var iaf jätte trevligt.
Tack för igår alla!

                                                             Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0