Fy fan vad tråkig jag är..

Ja, ni hörde!!
Jag har ju inte skrivit här på hur länge som helst..
Jag har jobbat som en idiot och har inte pallat när jag väl haft en liten stund över.

På den senaste tiden har jag:
- Sagt upp mig från bageriet
- Fått reda på att jag antagligen får fast till hösten
- Linus har tagit studenten
- Förberett allt till studenten
- Står långt fram i listan på KKB
- Fixat mina naglar
- Fått mina skattepengar
- Fått ledigt från Amanda i 3 veckor
- Träffat min halvkusin, Lillen
- Fått örhängen från min faster, Iréne

Det ska bli bättring på detta. Hur förbättringen kommer se ut vet jag inte, de får vi se. Men iaf inte en veckans mellanrum tycker jag.

Här har ni iaf en bild på mina naglar som jag gjorde igår med Sofia :)   
     

                                SAKNAR SOMMAREN!!
                                  VAR ÄR DU NU??


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Irene

Håller tummarna för jobbet!!

2010-06-15 @ 06:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0