Rollerblades

Ja.. Ni hörde mig, ROLLERBLADES!!
Jag hade bestämt mig för att vara en hemmafru idag men dem planerna fick jag lägga på hyllan direkt när jag kollade ut genom fönstret när jag vaknade..
Jag bestämde mig för att ta mina rollerblades ut på en liten sväng.
Hörde av mig till mamma men hon var inte hemma, hörde av mig till Ida men hon svarade inte, hörde av mig till brossan men han skulle gymma. Så jag fik ta mig själv i kragen och sticka en vända till min kära farmor. Hon bor i V.Karaby.
Från Kävlinge till V.Karaby finns ingen bra cykelväg för dem som vill rulla mot Dösjan. Så jag tog en bra runda istället. Rullade mot Lödde, svängde av i Hög mot V.Karaby och hälsade på min farmor. Fick fika och hjälpte till att städa lite, snacka skit och gick en runda med Nikki. När väl regnet hade dragit sin kos så tog jag mina fina ruller och rullade hemåt, tog så klart inte den lättaste vägen hem. Körde genom Dagstorp och Södervidinge sen hem till Kävlinge.
FY FAN VAD DUKTIG JAG VARIT!!!! :)
       

                  Alltså. Jag har varit i:
Kävlinge - Hög - V.Karaby - Dagstorp - Södervidinge

Nu ska jag och Linus sticka in till Torp för att hämta post sen ska vi hem till brossan och Ida, kolla VM och umgås med chips, ostbågar och lite godis. Mmmmm...

Ta väl hand om er alla!

                             Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Irene

Bra jobbat! Blev trött i fötterna bara av att läsa:)

2010-06-22 @ 06:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0