Underbar dag

Så skönt.
Nu vet jag verkligen vad jag ska göra fram till januari. Jag ska jobba på den kyrkliga förskolan Stjärnan här i Kävlinge. Trivs som fisken i vattnet där! Helt underbart.
Igår satt jag och Annica, min kollega, hela dagen för att planera hur hösten skulle se ut. Var dock inte ute så mycket, men jag hade jätte trevligt med henne iaf, har lärt känna henne på en helt annan nivå. Vilket känns fantastiskt bra och roligt!

Vaknade upp idag med ett leende på mina läppar, denna dagen har vara varit underbar!!
Har tvättat, handlat, städat, gjort ärenden, lyssnat på bra musik och bara varit med mig själv. Skönt!! Annars är jag alltid med någon, inget illa menat. Menar bara att de kan vara skönt att vara själv någon gång, de tycker säkert du med??

                                My outfit for the day.
     
                                    My outfit for the night.
     

Nä, nu ska jag fortsätta med allt jag gör, mår jätte bra idag!!

              Ta väl hand om er alla!
Tycker om er mina vännen och min underbara familj!!
         


      Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman:) ibland är det skönt Att bara

ta hand om sig själv.. Jag tycker mkt om dig osså vännen! Puss&kram sofia

2010-06-19 @ 19:58:55
URL: http://fiagurl.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej gums! Jag igen :) har du osså köpt massor av nya kläder? :) den tröjan du hade på dig på kvällen var jättesöt! Hoppas vi kan ses någon dag i veckan :) jag saknar dig! Puss&kram Sofia

2010-06-20 @ 07:35:09
URL: http://fiagurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0