Amanda

Skrev inte igår, för jag var helt exalterad och hade ingen ro i kroppen så jag kunde sitta ner och skriva om vad som hände!
Jag jobbade först på fritids på Nyvångskolan, underbart!
 
Sen bar det av hem till Agnes, tycker om dig såå gumman! Vi gick en runda på Center Syd. Träffade Erika med sin lilla Vilmer som är 2månader nu, shit vad tiden går! Så fin han var!

Klockan blev kvart i 5, då var det bara till att ta bilen och köra till Furulund, där jag skulle på möte.
Ja, ni såg rätt, MÖTE! Möte med familjen Blomqvist som har en liten flicka.
Jag ska alltså bli barnflicka till den lilla tjejen som heter Amanda och är 3år gammal. Så underbart, längtar redan! Familjen var helt underbar, jag trivdes direkt!! Börjar iaf 6 April och jobbar iaf till Augusti, Me like!!

Tänker väldigt mycket på Amanda nu och tror att detta kommer bli jätte bra!

Körde till Mamma och Far för att umgås och berätta allt. Agnes kom dit för att snacka, umgås och för att färga mitt hår. Hon har sagt tidigare att mitt hår var grönt, så då var det väl bara till att göra vid de då..


Tråkigt inlägg men kommer med bilderna senare :)

                                                                                     Linus<3
                                                                                  som en Gud
   Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Fiffi

svar: ahaa okej :) tack gumman!! jadu, när som helst? har rätt mycket i skolan nu innan studenten. men vi måste ju hitta en dag!

2010-03-09 @ 11:37:09
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Irene

GRATTIS!

2010-03-09 @ 14:00:16
Postat av: S_et

Så skoj för dig, barnflicka passar dig perfekt! Kram Sabina

2010-03-09 @ 22:25:35
URL: http://apieceoftruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0