Classico

                 Håller på att lära mig spela gitarr nu ju, så kul!!
            Försöker lära mig Classico med Tenacious D, Me like!!

   
Är på god väg men är inte så snabb på att spela som dem, men de kommer väl. Eller.........

Sitter i soffan och väntar på maten. Ja, det blir en sen middag. Väldigt sent! Men bättre sent än aldrig heter det ju.

Allt har blivit så sent idag för att vi var i stan idag. Och vi har bara njutit av tiden tillsammans, så tiden bara flög iväg. Det sägs ju att tiden går fort när man har roligt!
Älskar att vara i ditt sällskap. Du är underbar!


Det var en solig vår var har i år
Birk


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tjo gums! Jag saknar lite uppdatering här alltså;P

Haha, bilden på mitt senaste inlägg är sen vi var i ullared :P haha en del helsköna bilder på dig hjärtat! & nu e dem förevigade i mitt fotoalbum :P

Jag tycker om dig med <3

2010-03-29 @ 06:39:58
URL: http://fiagurl.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0