Grevie

Vaknade med underbar känsla i magen, Linus var bredvid mig!
Ringde lönekontoret och fick reda på att jag får mina pengar på fredag, YES!! Har varit lite klydd med de.

Nu är jag uppe i Grevie, Båstad :) ska nog stanna här till fredag men vem vet, jag kan får hemlängtan redan imorgon och åker då :S hehe..

Vi har snackat lite om bröllopet och planerat lite :) så underbart, längtar!!
Ska ju vara Toastmaster på Sofia och Tomas bröllop den 10 April!


Sofia och Tomas har precis lämnat mig med deras barn, Cornelia 10år, Oscar 7år och Oliwer som är 15år. För att handla kostym till Tomas på Dressman, Väla. Me like this familia!!

Nä nu ska jag och Cornelia upp på ovanvåningen för att spela Mariokart, så piskad jag kommer bli!! GAAAH!!
  
                                                                                       Linus <3
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0