Helgen

I Fredags skulle jag egentligen upp till Grevie, Båstad. Men blev inte så, fick jobb så fick prioritera de i första hand.
Så Sofia, jag hoppas din möhippa blev bra ändå, utan mig ;)
På kvällen var man hemma och tog de lugnt, hade jobbat hela helgen så de var bara till att chilla så man orkade med att jobba.
         

I Lördags jobbade jag hela dagen, sen skulle Nicole ha fest på kvällen, trevligt. Men eftersom jag inte mår tillräckligt bra än (Har ju FeMiniral som ska hjälpa) och att jag hade jobbat hela dagen och att jag skulle jobba dagen efter med. Så kände jag inte riktigt för det. Hem, och slocknade nästan direkt, helt sjukt!

Fick ett sms av Sofia när jag jobbade, där det stod:
"Hej! Jag lligger ni vid sidan om min blivande make som var på svensexa igår. Och han är inte pigg om man säger så.... :P mvh Sofia"
Och vad svarar lilla Emelie då, jo:
"Hahahahahahahahahahaha!!!" Såklart.
       

Fan det är snart, börjar röra sig lite i magen nu. Brukar inte vara nervös men fan, känner ju nästan ingen där. Kan vara de. 10 April då jävlar!! Sticker dock upp tidigare, den 8 April, för att hjälpa till med allt. Det kommer bli så sjukt roligt!!


I Söndags så var de jobb som stod först på listan. Sen bar det av hem till mina föräldrar. Linus följde fantamej med, sjukt trevligt! Käkade en bit mat, gott!!
När vi väl kom hem sen, så fick jag fantamej överskottsenergi. Ovanligt? Nej! Linus satt bara och pluggade så jag var ju tvungen att göra någonting. Så jag tog mig i kragen och planera lite till lägenheten och möblerade om. Inte mycket men gör en stor skillnad ändå.
Kom gärna och hälsa på om ni är nyfikna!

De som står på listan idag:
- Jobba
- Apoteket
- Panta
- Handla
- Städa
- Diska


Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0