Isn't she lovely

Fick ju en guitarr i födelsedagspresent. Har övat lite så nu kan jag
"Isn't she lovely"!
Det är skit kul :D Ni borde testa de!
Tack så jätte mycket Andreas och Ida :)


Fick reda på en tråkig sak idag. Hoppas verkligen inte det blir så iaf. Kommer kämpa för att de ska funka men tror nog inte de kommer de, om jag ska vara helt ärlig. Har en stor svart klump i min mage nu.
Hoppas inte de blir så!
Jag ska hjälpa dig, jag lovar, vill ditt bästa. Hoppas du vet de.
Vet inte vad det är med mig, växer en stor sorg inom mig som jag bara vill ha bort nu.
Som sagt, hopas verkligen inte de blir så!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman!

Är lite osäker på om det är mig du skriver om, men om så är fallet så behöver du inte oroa dig gumman! Vi löser detta, det är faktiskt nyttigt att bråka lite i ett förhållande osså ;P tack för att du bryr dig, det betyder så mkt! Lova nu att du hör av dig om du själv mår dåligt, okey? Jag finns här för dig =) puss&kram

2010-03-04 @ 18:40:23
URL: http://fiagurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0