Lördag med puffar

Ja, då var det lördag, igen!
Undra vad jag ska göra ikväll, hum..
Jag ska iaf hem till en kollega från Stjärnan och hjälpa henne med hennes dop, så kul de kommer bli :)
Ser fram emot de!!

Jag ska vara hos henne kl 12.00 och hem igen kanske vid 15.00 tiden. Får se hur länge hon vill att jag ska stanna och hjälp till..

Idag är det iaf en speciell dag.
      
     Min och Linus dag <3


Vaknade självklart av att Linus väckte mig. Han hade självklart missat tåget, ovanligt, NOT! Och dem skulle till Ängelholm och spela match.
Så det blev att lilla Emelie fick ta sig i kragen och gå upp och köra lilla Linus till Torp för han skulle hinna. Tråkigt, men vad ska jag göra. Då kom jag upp i god tid iaf och chilla och fixa lite här hemma. 

    Sitter iaf och äter frukost nu i min ensamhet.
          Bara jag, puffarna och NRJ. Nice!
 

Du är mitt ljus, min glädje. Jag är så glad att jag har dig i mitt liv. En ängel på jorden som lyser vart du än går och sprider kärlek och glädje och längtan.
Du är en sådan fin person, en sådan som alla borde ha i sitt liv.
Är så glad att du finns i mitt liv, glädjen är något så otroligt så jag vet inte vart jag ska göra av den.
Du är en ängel som vandrar på vår jord, du är en stjäna som lyser klar i natten och leder mig i mörkret.
Du leder mig till tryggheten, du leder mig till glädjen och du gör mitt liv så enkelt och lätt!

                              Jag tycker om dig något fruktansvärt Linus Kylander <3


   Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Morsan i E-tuna

Åhh jag blir alldeles mjuk när jag läser om er två..:) Tips Emelie... flytta fram alla klockor minst 5 minuter.. han har alltid varit en tidsoptimist utav rang s

Kramar om er båda :)

BTW..kan du ringa mig.. måste få lite datum och sånt av dig..

2010-03-07 @ 09:29:20
Postat av: Svar till Pia

Tack :) Okej, tack för tipset ;) Ringer dig en dag när jag kan. Ta väl hand om dig och din familj i

Eskilstuna! Massor av kärlek från Kävlinge

2010-03-07 @ 16:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0