Me

Jag och Lillan har precis gått igenom alla sånger som vi ska sjunga på bröllopet, så jag kan dem någerlunda när vi väl ska sjunga dem :) hehe, många jag inte kunde!

Jag ser ut ungefär såhär nu.
Mycket energi ikväll, men ska snart både snacka av mig och ödsla all energi på både Lillan och Svenne, som snart ska gå och lägga sig ;) hehe..




I morgon så ska jag och Lillan iväg och shoppa, en runda och umgås. Snacka lite skit och dricka kaffe, ni vet som tanter gör. Men Lillan är långt ifrån en tant, underbar är rätt ord för vad hon är!

                       God natt för er som ska gå och lägga sig!
                    De dröjer nog ett tag till innan jag lägger mig.


                                                                                              Linus<3
   Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0