Min dag

Linus missade tåget till skolan och stannade hemma. Vi som hade så mycket att göra egentligen som vi inte hann med, men fick mycket gjort iaf.

In till Lund och sola och gå en runda på stan. Visade Linus en underbar affär, tycker jag, Ting. Sjukt nice affär! Stora Södergatan, mitt inne i Lund.
     

Har varit på ungdomsmottagningen här i Kävlinge och pratat med min barnmorska, så underbar hon är!
Efter de bar det av till affären för att handla mat, Linus skulle laga mat idag. Han tog självklart de lättaste, Tacos!
   
                              Lätt men gott!

Du gjorde ett mycket bra jobb L, tack för maten!
 
Nu håller Linus på att tvätta och kollar fotbollen, medan jag bara ligger här i min säng och tar de lugnt. Underbart!

Längar till den 6 April!!!!

Nä, nu ska jag och min älskling mysa i sängen framför matchen. Hoppas bara att Arsenal vinner annars får jag väl ett helvete ;) hehe..

"kan fell"
Liten Emelie

                                                                                Linus<3
   Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

lättlagat med favoritmaten.

2010-03-10 @ 00:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0