Pancakes

Jag och Linus var och kollade på lägenheten i LA igår ju, den var inte fin.
Så lägenhet letandet fortsätter..
 
Var på Dagstorp gillestuga igår, Linus ville först att jag skulle följa med men kände mig jätte konstig så jag skulle egentligen stanna hemma, men blev inte så. Fick snabbt fatt i Nicole och stack ut till Dagstorp. Hehe..

Hände en massa här hemma på natten, inte bra!

Mina gäster har iaf precis gått nu.
Har haft Pannkake besök här hemma, trevligt och gott!!
Ett bra sätt att träffa sina kompisar över något gott
     
Mmmm pancakes.. (Homer sound)

Vi blev inte så många men det var ändå:
Nutte, Ida, Matte, Sanne och Ämma som var här :) Nice!

Får se vad som händer idag. Linus vill att jag ska följa med på en fest,
men skiter nog i de. Palla!!
(You know why)


Kasta inte igelkottar i ballonghus
Oänd


    Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kasta inte igelkottar i ballonghus

Oänd



jag vet vem!!!

2010-03-23 @ 15:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0