Today

Kom inte i säng fören sent och de tog lång tid innan jag kunde somna, men ändå kunde jag inte sova längre än till 8.. hum.. Orolig kanske?

Jag och Lillan har varit och gått en runda idag, ner till stan. Så skönt!
När vi kom hem så åt vi fruktsallad med yoghurt, gooooooott!!

Nu har vi typ inget att göra, jobbigt. Så jag tog mig friheten till att ta ett foto på mig..
                           Så här ser denna donnan ut idag!
  
                   Lite trött kanske, men får nog snart energi ;)

Vill ha VÅR nu!! Är trött på denna ständiga snö. Fick precis höra, av Lillan och Svenne's granne, att de ska snöa på lördag igen, pallar inte de. Vill ha sol, värme, mindre kläder!! Helt enkelt SOMMAR!!!

                                                                                         Linus<3
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0