Tråkigt inlägg, men vad tusan

I natt sov Cornelia hos mig i Båstad. Vaknade av att Cornelia sa "Emelie, är du vaken?" Och svaret blev då såklart "Nej." hehe.. Klockan var väl 8.55 men gick upp 5min senare då jag inte tyckte de var lönt att ligga längre.
Åt frukost sen bar det ut i de fina vädret. Jag Lillan och Cornelia gick en lååång runda, så skönt!!

När vi väl kom hem var det bara till för mig att gå ner och slänga sig i ett varmt, skönt bad. Underbart!

Sen bar det av till Grevie för att hämta Oscar på skolan. Fick många fina kommentarer av Cornelia när vi satt och väntade i bilen som tex: "Din bil är skitig", "Vad mycket saker du har här" och "Visste du om att din bil är lite söndrig?". Tack Cornelia, jag vet ;)

Hade med min fina balklännning för att visa upp den, ska ha den på bröllopet!
Lämnade klänningen i Båstad, de är inte lönt att ta hem den för att ta med den upp igen när de är bröllop!

När klockan blir 16.00 ska jag vara i LA och kolla på en lägenhet, är så jävla nervös, hoppas på att det är fin och att allt blir bra :)


Vad hände där? Fattade ingenting. Helt annan verkade du vara. Varför? Vad hände? Skäms man? Hej. Berätta..

                                                                                             Linus<3
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0