Flintevång

Well, då börjar man jobba snart. Nice!!
Ska jobba på Nyvångskolan idag :) Rockan here I come!

Igår var Linus på träning medan jag stack hem till min underbara familj!
Käkade en bit mat, ugnspannkaka med lingonsylt, såå länge sen det var! Gott :)
Jag, Andreas, mamma och hundarna gick en långrunda på 1h. Medan far låg på soffan och dega som vanligt..
När vi väl kom hem så var det bara kaffe som gällde, mmmmmmm..


Kl: 21.00 så började de programmet jag tycker man ska se, hehe.. Svenska Hollywood fruar!!!
Så löjligt men så roligt!

När jag väl skulle hem så hände de, de som händer så sällan men som är så gudomligt roligt!! Hahahahaha!! Fattar fan inte hur de kan bli så, är de bara för att de händer så sällan eller vad?? Jag och mamma höll iaf på att kissa på oss så roligt det var! Elle hur MAMMA!!!? Hahahaha!!

När jag väl kom hem så var hela lägenheten upplyst med en massa ljus och en massa blåfiskar som min älskling hade gjort mysigt!!
Så underbar du är Linus<3

Ikväll ska vi till Staffanstorp/Flintevång till Nicole och Jimmy.
Fin middag och massor av mys framför Percy Jackson. Hahaha!!


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0