Mamma

Shit vad orolig jag var igår!!
Mamma har klagat på mig nu för att jag inte hör av mig lika ofta som innan och svarar henne inte på hennes sms ibland osv. Igår svarade fan inte hon mig på hela dagen! Först tänkte jag att de kanske var hämnd men sån är inte min mamma så jag ringde far för och kolla om han visste var mamma var men han visste inte heller, GAAAAAAH!!
När jag väl fick fatt i far, efter att jag försökt nå mamma typ tusen gånger, så ligger dem och sover och far berättar att hon sovit hela dagen.
Fan mamma, blev sjukt orolig ju!!
  
                    Älskar dig mamma <3

Miss my blond hair! Well when the summer enter, then I hope that I will be blond again!


Fy fan, nu är de bara jobb som gäller...
Jobbat sen 7.15 till 16.15 idag, skönt att äntligen få in lite pengar, litta klirr i kassan så att säga ;)

Fattar inte att man pallar lägga ner så mycket energi på det. Jag är redan trött på det så jag bryr mig inte längre. Klart i början var de jobbigt för de var en ny grej för mig för i min umgängetskrets gör man bara inte så, men nu skiter jag i vilket. Palla bry sig! Men jag fattar fan inte hur du pallar??

Ikväll blir de att jag sticker in och kollar på matchen iaf, annars har jag en besviken pojk hemma sen och de vill inte. Sen blir de att vi (förhoppningsvis, annars jag) städar lägenheten, den ser FÖR JÄVLIG ut nu. GAAAAAAH!!


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0