Vänskap

Vänskaper kastas bort eller bara rinner ut i sanden. Känslan, sorgen, saknaden. Jag står inte ut. Det finns vänskaper i mitt liv som jag verkligen vill ha tillbaka igen, som jag verkligen saknar. Allt på grund av pojkvänner och flickvänner. För man ska väl inte acceptera vad som helst, eller? Men men jag tänker i alla fall inte slicka.. för det är verkligen inte min grej!
Försöker verkligen fixa de nu, hoppas på att de funkar. Hoppas, hoppas, hoppas...
Och hoppas verkligen att dem kollar min blogg kanske hjälper till att få tillbaka vänskapen som nästan är förlorad..
 

              
   
               
   Har inte ens foto på alla men här är några iaf! 

Kommentarer
Postat av: Linda

säger en än gång: vi får bestämma en dag i veckan så får vi ta och träffas :D var ju som sagt ett tag sen!

2010-03-23 @ 17:59:11
URL: http://lindapalsson.blogg.se/
Postat av: Ida The Star

Med den bilden på mig lär jag aldrig vilja träffa någon någonsin...........

HAHAHA



(mig kommer du aldrig undan, bara så du vet =))

2010-04-26 @ 11:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0