Presenter

Nu är jag äntligen tillbaka :) Jag fyllde ju år i söndags, Congratz to me!
Jag fick mycket fint!


      Klänning från Gina Tricot, fick den av Mamma och Far


       Tunica från Vero Moda, Fick den av Mamma och Far


          Jacka från Vero Moda, fick den av Mormor & Morfar


      Tunica från Vero Moda, Fick den av Mormor & Morfar


    Jacka från Vero Moda, fick den av Mamma och Far


   Skor från Din Skor, fick den av Mamma Och Far


          Linne från Carlings, fick den av Sofia


Diplom som Emma gjort till mig, bilder på mig och emma!


Plunta som jag fick Från Emma


Guitarr som jag fick från min bror och hans flickvän Ida

 
Fick en massa blommor av min släkt, och av Pernilla


Gräddglass med krossad choklad och Marabou med Apelsinkrokant bitar
med 2 små hjärtljus fick jag av Linus på kvällen <3

Fick också:
Pengar av släkten, till Sparesan jag redan varit på.
Bowling runda av Emma, som jag redan varit på.   
Färgninga av håret av Nicole, som jag ska få.       


På kvällen åt vi ute på Dream Garden.
(Jag, Andreas, Ida, Mamma och Far)
 Som di gamle betalade. Gott som tusan, tack så mycket! Älskar er<3


Tusen tack för allt fint jag fått!


Puss&Kram                                                                                                              


Kommentarer
Postat av: Nicole

vad hände med dildon;) ?

2010-03-02 @ 15:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0