Shoppingdag i DK med Linus och mamma

Äntligen hemma igen, trötta och belåtna :)
Vi gick en stund, 1timme, på Ströget sen kom mamma och hämtade upp oss utanför Tivoli, då de bar av mot Fisketorvet.
Sjukt nice ställe, rekomenderar!!
När vi var färdiga med de så var kl: 17.20 och vi ville ha lite mer av Danmark. Så vi stack in till Field's (Nordens största köpcenter) för att fortsätta vår shopping. 

                                    Bilder från Fisketorvet.
 
  
 

          Idag blev det 1par vanliga svarta leggins och
            1par velour byxor från BikBok, me like :)
                

Var sjukt sugen på mycket annat men det är ju så dyrt i Danmark så jag köper de heller här hemma i Sverige ;)   

               DENNA DAGEN HAR VARIT JÄTTE MYSIG!!
     Mina närmsta går så himmlans bra ihop, och jag gillar de<3


Nu är det min tur att akta på mig, Linus ska fortsätta plugga.
 Go for it Linus, I know you can do it. I belive in you!


            Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0