Fisketorvet

Ja, vi stack ju inte alls till stranden för att ha picnic! Istället stack vi in till Mormors bageri med Jocke och tog en fika. En macka med Cappuccino!
      

Asså det ända Jocke och Linus snackar om är fotboll, skit tråkigt.
(För jag kan inget)
Men vi snackade om allt möjligt så jag också kunde vara med i snacket :) 

Igår kväll käkade vi Tacos och kollade på 2012. Blev så sjukt tagen av den så jag tog Linus i handen och gick en lång runda på ca 1timme!
När vi väl kom hem så somnade Linus nästan direkt, han var helt slut! Hehehe..
                         

Är ledig idag :) Så jag och Linus ska in till Danmark för att först gå på Ströget. Sen när mamma slutar så kör vi till Fisketorvet. Ser verkligen fram emot det! Jag, Linus och mamma. Mysigt!!
              
Så det blir tåget in kl: 12. Länge sen jag åkte tåg nu, hehe..
Om jag köper något så är det en självklarhet att jag lägger upp de här så ni får se. 


                                                                                                       Palla!!

Puss&Kram                                                          L<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0