Uppdatering

Nu var det ett tag sen igen, har verkligen inte haft tid att skriva men nu så jävlar kommer en uppdatering!

I lördags var jag och Sofia i LA och gjorde vid naglarna hos Tina. Så fina dem blev, denna gången ska dem passa ihop men min klänning som jag ska ha på bröllopet!
    

På kvällen var jag på 18års fest på hantverksgården här i Kävlinge, kul hade jag. En massa 92or bara, kännde mig så sjukt gammal... Men blir ju bara äldre och äldre nu, tråkigt nog..
Tack för en roligt fest Ida och Ronja och GRATTIS!!

                   My outfit for the party
     

I söndags jobbade jag, som vanligt. Börjar bli jobbigt nu! Men håller ut!
På kvällen stack jag hem till mina föräldrar och åt en bit, nice!! Efter de stack jag och mamma till farmor för att kolla om hon hade en bokhylla eller hyllor som jag skulle kunna få. Men där fanns inget :( Ska ju bygga om lite här hemma, underbart!!

Igår stack jag, Linus och mamma upp till Ullared, så underbart vi hade det!
Tycker om er båda så mycket<3
Handlade jätte mycket, mycket nödvändiga saker och lite roliga saker.

       Kläder - Shampo - Mixerstav - Presenter - Tuggummi - Påsar 
            Burkar - Gardinstång - Gardin/Skynke - Smyckeskrin 
                       Förvarningburkar - Skor - Bakformar

Körde Linus direkt till träningen för han skulle hinna träna lite, hem till mina föräldrar för att farsan skulle fixa gardinstången till mig, tusen tack!!
När Linus väl kom hem så kollade vi igenom allt vi handlat och fixade med allt, och fyy f****n vad jag var trött sen! Somnade och sov som en stock hela natten, underbart!

 Vår underbart lilla vagn i kassan 
   
                                          Min kära mamma med "svampmuffinsen"

Idag har jag bara jobbat, helt underbart! Gick iväg med dem minsta barnen till byn, så mysigt. När vi väl kom tillbaka till förskolan var alla andra borta på utflykt till furulund. Så lugnt och skönt det var då!! Jag känner att jag kommit min kollega mycket närmre och det känns riktigt bra!!

Och nu sitter jag här med tvätten igång där nere. Snart blir det mat, förhoppningsvis..


Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0