Jobb + Shopping + Mys = Linus och Emelie

Nu har jag och Linus kommit hem från en shopping runda i staden Lund :)
SÅÅÅÅ MYSIGT<3
Det blev en skit snygg jacka till Linus, skit fin, från H&M. Där hittade jag också mitt älskade wax, Me like!!
Superlim, muffinsformar, chips och en fotfil från TIGER.
Sen bar det av mot Lödde för Linkovic var tvungen att köpa sprit till den 13!
Så nice, träffade många gamla kompisar där. Me like, alot :)


                         Linkovic's nya jacka, heeeeeet!

Innan idag har jag jobbat på Stjärnan, så underbart. Love that place! 

Nu är det mysa som står överst på listan!!
      Like you alot<3


Ljuger man för någon, så respekterar man inte någon.
Respekterar man inte någon, hur ska man då kunna älska någon. 
 Gladiator


   Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0