Well

Igår blev de att båda stannade hemma för att mysa, behövdes :)

Kollade Robin Hood - men in tights, Kung Fu Panda och liiite på Avatar. Var så trött så jag somnade efter 20min av filmen, fick reda på att de gjorde Linus också. Hahahahahaha!!

Men mysigt hade vi, äntligen. Har saknat att bli omhållen av honom, nu när jag varit iväg i Båstad har jag inte haft MrL som har kunnat göra de :(
 
                             Pusspusspusspuss<3

Tycker om dig så mycket Linus, det finns inga ord som kan hjälpa mig förklara!
Idag har jag jobbat, ätit en fiin gormetmiddag hos mina underbara föräldrar och nu är jag hemma och är på väg att mysa, så underbart!

Har mått konstigt i några veckor nu och har äntligen tagit tag i det hela, dricker nu mera FeMineral för att jag antagligen har järnbrist :S INTE BRA!! Men hoppas på en förbättring, Snart!
Wish me luck!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: jocke

Tuttinuttan=)

2010-03-15 @ 04:11:24
Postat av: Sofia

Hej gumman! Var början av Avatar bra då? Jag skulle osså jättegärna vilja se den :)

Hoppas du mår bätre snart! Pusspuss<3

2010-03-15 @ 06:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0