Friendship

Äntligen börjar min tandvärk gå över, skönt!!
Upp tidigt som F*N imorse för att jobba, är ju helt slut i kroppen nu.

Är nästan precis hemkommen från Amanda, tycker verkligen om den ungen!!
Träffar man henne så kan man nog inte låta bli att inte tycka om henne, hon är så underbar så det är hem sjukt!

Har så mycket i mina tankar:
*Jobb *Student *Morsdag *Midsommar *Turkiet *Lägenhet *Förhållande *Linus *Min familj *Mina vänner *Bikini *Träning *Frisyr *Skor *Kostym etc....

Vad betyder vänskap för er?
Jag går och tänker mycket på de. Vill att ni som läser gärna berättar för mig hur ni ser på en vänskap. Tex: När ska man bli vän och med vem? Hur mycket får man acceptera och tolerera?
Förstår mig inte på vissa. Ena stunden är man värsta fiender och i andra  ska man bara vara bästisar. Jag kan säga, jag accepterar inte hur mycket som helst! Från vissa accepterar jag inget alls..
           
Hjälp mig och svara, hjälp mig att komma underfull med vad väskap betyder!


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: ...

Med vem bestämmer man ju helt kart själv. Man blir inte vän med n¨gon bara för att man "umgås" med samma vänner eller för att någon annan tycker att det hade varit bra att man blev vänner. MAn accepterar bara det man själv vill, hade en vän till mig svikit mig med att vara otrogen eller ljugit för mig hade jag aldrig förlåtit den och aldrig blivit vän med en person som gjort något sånt mot mig även om vi ite var vänner.

Jag förstår heller inte det med att man i ena stunden inte alls tycker om varandra eller är vänner och nästa så är man, men visst jag har också vänner som är så ochdet är ju upp till dom själva.

2010-05-27 @ 10:12:29
Postat av: ...

Äkta vänner är väldigt sällsynta! Dom växer inte på träd och man ska aldrig vara tvingad till att bli vän med någon, även om det ibland kanske kan kännas så och man går och funderar på varför man är vän med en person över huvudtaget. En äkta vän behöver man inte alltid umgås med. En äkta vän för mig är en som finns där när jag behöver denne, och dom jag kan möta igen efter 2-3 år och veta exakt vart jag har denne personen! Man behöver inte veta allt om varandra, bara man vet en sak, och det är att man alltid har vännskapen. En äkta vännskap är inte när man håller på att bråka och tjafsa och ha sig. Det finner man mycket av på annat håll ändå, haha.. Hoppas det löser sig i vilket fall som helst!

2010-05-29 @ 13:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0