Mmm, jordgubbar

Efter jobbet idag körde jag till Lund för att hämta min underbara mamma och faster, dem hade varit på en skönhetssalong och snyggat till sig.. Sen gick dem på den berömda bar rundan, hehe.. Fyllesvin!!

Skulle köra hem min faster först men istället blev de att vi körde och plockade liljekonvalj, så nu ni.. Nu luktar de fantamej gott i vår lilla lya.

När jag väl kom hem så var jag så trött, så jag och Linus gick och la oss och jag somnade. När jag väl vaknade så stod maten färdig på bordet. Min älskling är fan så jävla UNDERBAR!!! (Ja, jag vet jag svär mycket)

Imorgon är det Mors Dag och då ska jag och min bror till mamma för att äta frukost kl: 10 sen vidare till farmor för att fira henne med kaka och kaffe. Kl: 15 bär det av mot Staffanstorp för att äta fin middag hemma hos mormor och morfar. En helt underbar dag för Emelie!!
                                 Jag älskar dig mamma<3
  

På Måndag ska Jag, Linus, mamma, mormor och morfar till TYSKLAND!! Wiiiie, spriiiit!! Hehehe.. Det blir verkligen en heldag, de ska jag säga dig! Vi åker halv sju på morgonen från Staffanstorp och kommer hem vid elva på kvällen. Ser verkligen fram emot det!

Nej ni, ni ska jag mysa med min underbara man med frukt, melon, ananas och jordgubbar.

Ha en trevlig Mors Dag imorgon!!!


Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0