Sexparty

I lördags hade jag sexparty, FYFAN VAD KUL DET VAR!!
Vi var inte så värst många, men kul som fan hade vi!
Nästan alla köpte, snuskhumrar!! Hahaha..
                                    My outfit for the evening

   








Efter sexpartyt så stack jag, Ida, Malin och Chrille till Nutte. Han hade gille hemma med några kompisar. Dem satt i och för sig och spela xbox, men vi satte igång musik och började spela lite kort. Ja, lite dragna blev vi. HAHAHAHA!!



Igår testade jag mammas ”träningsmaskin”, (Vibra tone). Hahaha!!
Jag har skit ont idag ska jag säga, är så jävla öm!! Kan knappt röra mig..

Nej fan, nu ska jag snart stick och jobba igen.
Ta väl hand om er!


Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0