Shit, denna vekan..

Denna veckan har varit tuff, de ska jag säga er..
Jag har jobbat något fruktansvärt mycket, 47.5 timmar denna veckan.. Låter kanske inte så mycket men det är det, slutat jobba varje dag kl 7 förutom igår. Jobbar annars kanske 30 timmar i veckan..

Apropå igår... Jag och Linus var på Örenässlott och kollade på balen.
FY F*N vad fina alla var!!!



                             You guys are the shit ;)

                               Ankan och Terrie special

                       

I torsdags var jag och tog hand om Amanda, som vanligt, och vi hade picknick vid Vikenbadet. Så kul vi hade!!
Det var så underbart väder ute så vi kunde inte hålla oss från att ha de..
                       Denna underbara Amanda<3



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0