Tandvärk...

Igår var jag på finmiddag hemma hos mina föräldrar, inte bara jag. Där var mormor och morfar, Andreas och Ida också. Mysigt!!
Stannade inte så länge, var trött och hade tandvärk :)
 
Tandvärken har bara blivit värre och värre nu, vaknade tidigt imorse av att jag hade förskräckligt ont och var tvungen att ta Panodil. Efter ett tag kunde jag sova igen, skönt!
Har legat och slappat ända fram till 1 idag sen var det bara till att ta sig i kragen och ut och handla smink och gå till frisören..
Så ja.... Gjorde blonda slingor, så nu är jag LITE ljusare. Nice!!
Skönt att kunna bli lite ljusare nu när vädret håller.
 Fler bilder på frisyren får komma lite senare när den lagt sig som jag vill ha den och inte som frisören vill ha den.
 
Igår var jag och Sofia och gjorde vid våra naglar igen, ett nytt påhitt som Tina egentligen inte kunde göra denna gången, men blev ganska bra för att vara första gången tycker jag!
 

Nä ni, nu ska jag till Torp för att hämta min kära så vi kan komma hem och ha lite mysigt tillsammans, Mmmm!!!


Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0