BEKINI

Igår var ingen dag jag egentligen ville uppleva...
Oens till tusen!!
Bägaren tippade över!!

Jag och Nicole behövde lite tid till varandra, så vi stack in till Mello Yello.
Tog några drinkar och delade på en nachotallrik, mmmm!!
Skönt, behövde prata av oss som piiiiip.
Underbart - tycker om dig!

       

Idag :)
Idag ska jag till Väla med Linus för att, förhoppningsvis, köpa bEkinin ;)
Hoppashoppashoppashoppashoppas!!!
Så det blir att jag kör och hämtar honom i LA och sen kör vi vidare till Väla, nice!!

Linus, du har varit så underbar mot mig. Accepterar mig för den jag är. Respekterar mig och min åsikt. 
Du ser på mig som om de ska vara VI, vi två, alltid. Kusligt men jag får en skön känsla på samma gång. Jag tycker om dig för den du är. Nu har du äntligen flyttat in hos mig, och vi har det så himmlans bra. Jag tror inte jag kan få det bättre än vad jag har det med dig. Du är speciell! <3


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0