Kalas Helg

Mycket som hänt i helgen!!
I fredags fyllde mamma år, GRATTIS!!
Haha
Hade kalas för henne vilket blev väldigt uppskattat, hela släkten var där och firade henne.
Linus var på Dagstorp i fredags (därför han inte kunde vara med på kalaset) och kom hem pissefull, trodde fan han tog isönder hela lägenheten. HAHAHA!!

Igår var vi i malmö för att fira att Jimmy hade fyllt år, trevligt!!
Åt gott hemma hos Jimmy och Nicole sen vidare ut till BigBowl.
Tjejerna mot killarna, vem tror ni vann?
Linus var iaf duktigast i killarnas lag. Linus mådde inte så bra så vi stack hem tidigare än vad jag iaf hade hoppats på.
Tack för en underar kväll alla som var med igår!

På schemat idag står det att vi ska på ännu ett kalas, min kusins barn fyller år. Så GRATTIS NOA!!

Nu ska jag gå ner till Netto för att möta Amanda!!

Ta väl hand om er! 
                                                             Puss&Kram 


Kommentarer
Postat av: anonym

sååååå... Han prioriterar bort svärmors födelsedag för att åka till dagstorp och bli full? Konstigt ställningstagande...

2010-11-02 @ 19:08:54
Postat av: "Svärmor"

Ville bara säga till anonym att Linus var och gratulerade mig tidigare på eftermiddagen.

2010-11-05 @ 23:26:46
Postat av: johanna edvinsson

Bara för att man är tillsammans måste man inte vara med på allting heller väl? Jag tror och vet att Emelie klara sig utmärkt utan linus den kvällen! Sen att vi hade dökul i dagstorp är ju en annan femma.

Ps Tack "svärmor" för att du körde oss till Malmö i lördags!!



PUSS JOHANNA

2010-11-06 @ 17:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0