Reunion fest

Igår var jag på Reunion fest i Lödde, kul var de. Synd alla inte kunde komma bara..
Trevligt att träffa mina gamla kompisar igen!!
Vi kollade på gamla bilder från den tiden vi alla umgicks och hade det underbart tillsammans, satt och snackade en massa om allt som hände då och allt som händer nu, riktigt trevligt!!
Jag och Kenth tog en massa fula bilder på oss and had an awesome time, verkligen!!
Fy fan vad jag skrattade ska jag säga er, hehe!!
Här kommer en riktigt ful bild på mig som jag helst inte vill visa men måste ju visa något. Ja, vad kan man säga? Jag bjuder på mig iaf, HAHA!!!!
                                         Gör du de??
     
                                                                 Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0