Fredagen den 4feb

Den dagen jobbade jag bara till kl:12, trevligt. Sen skulle jag till sjukgymnasten, det gick jätte bra!!
Direkt efter de stack jag och Linus till IKEA, egentligen för att köpa täcke men de blev ju annat istället. Vilket det brukar bli när vi åker till IKEA.
Vi handlade ett "parfymset" (kanske man kan säga), lökhackare och köksredskap. Var så fruktansvärt nära på att köpa ett smink bord också, älskar det! Men vi har ju inte plats så jag fick tänka om ganska så snabbt.


Vi åt favorit rätten/maten i fredags med, TACOS!!
Jag var så utslagen i fredags med så jag somnade jättetidigt, typ direkt efter vi hade ätit. Först kollade vi lite på Family Guy sen somnade jag på Linus bröst, underbart och jag älskar det!!

Ha det så bra
                                 Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0