Hallå ja!

Jag har inte skrivit på ett tag nu..
Anledningen till det är att jag har varit helt död, det är det minsta man kan säga, DÖD!!
Har mått så himmelens dåligt nu i ett par dagar.. Igår bara sov jag, Linus fick göra allt här hemma, verkligen ALLT och jag bara sov. Han tvättade, städade, lagade mat till mig och bara tog hand om mig. Helt underbart!!

Idag mår jag lite bättre, har jobbat en kortis dag idag. Nice!!
Ska till sjukgymnasten snart och titta till mitt knä, jävla knä fan!! Vill bara att det ska bli bra och de NU!

Ikväll bär det av till Landskrona med Sara, till Sanne. FEST!!
Underbart trevligt kommer det bli.

Nej, nu måste jag gå.
Annars kommer jag försent och de vill vi ju inte..

Ta väl hand om er!
                               Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0