Häng med nu

Denna dagen alltså....
Allt började redan igår, hade tänkt att bara ta det lugnt och gå och kolla på en match tillsammans med Linus medan han har andra planer.
Han skulle helt enkelt till Jocke. Då kommer jag på att vi ska ha utflykt idag och jag hade inte handlat.
Snabbt bort och kolla matchen med mamma och sen snabbt till Lödde för att handla, hem snabbt för att fixa hela matsäcken och lägga sig "i tid"..
Upp tidigt för att få en stadig frukost och vidare till jobb.
Utflykt till Malmöhus och Teckniska museet till fyra och jobba till halv fem. Komma hem och pussa på min älskling, slänga i sig en bulle och vidare på ljusparty hemma hos Malin..
En underbar dag har det varit men SHIT, VILKET ÖS!!
 Hängde ni med? 

                   

Nu bara SKRIKER sängen efter mig..
Ta väl hand om er.
                                   Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0