"Hemligheten" är sprucken

Shit.. Jag vågar nog inte säga det.. Eller jo de gör jag.

I DID IT!!! Nu äntligen! Nu är det officiellt!

JAG HAR BÖRJAT PÅ HANDBOLL, igen..
Efter (typ) 3år så är jag äntligen tillbaka. Känns mycket bra ska jag säga.
Känns bra i mitt underbara knä, som jag har problem med, och känns bra i mina muskler, som jag har en jävla träningsvärk i. HAHAHA!!
Ja, nu ni.. Nu mår jag bra!!
Men sen har jag verkligen inte sagt att jag är bra. Hehe..

Det finns lite att jobba med, med andra ord. Men jag hade inte förväntat mig något annat.



                                 Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne Norstedt

Härligt gumman. Detta har du längtat efter länge även om du inte har fått tummarna loss. Eller hur? Lycka till. Kram mamma.

2011-02-08 @ 16:01:47
Postat av: Aank

Åh vad roligt för dig gumman :) <3

2011-02-08 @ 16:28:31
URL: http://takethemoment.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så jätte mycket :)

2011-02-09 @ 08:04:27
URL: http://emelienorstedt.blogg.se/
Postat av: Irene

heja, heja

2011-02-09 @ 12:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0