Jag suger!!

Har blivit jätte dålig på detta..
Denna veckan har jag verkligen inte haft tid, men uppdaterar lite vad som hänt under veckan.

Varit på möte med handbollen och tränat. Har försökt besikta bilen men gick inte igenom, men självklart fixade vi den och far min fick den att gå igenom, nice!! Varit med Sofia. Planerat inför imorgon.
Haft planering på jobb. Blivit lite uppassad av Linus.
Slängt vad som ska slängas på återvinningscentralen.



Idag ska jag vara med Sofia hela dagen, underbart!! Först ska vi till IKEA, sen ska jag hem och baka (tror jag) sen ska vi dricka till Melodifestivalen, haha! Ja du, vi får se var denna kvällen slutar. Hehe..

Just de, glömt att berätta att jag fyller år på måndag och ska ha kalas imorgon. Därför jag har testbakat och ska baka lite senare idag.

Nej fan, nu får jag gå ner och handla frukost. Hungrig!!

Ha en underbar lördag!
                              Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0