Godmorgon

Gårdagen blev inte riktigt som jag trodde..
Jag stannade hemma helt själv!!
Skönt, för en gång skull. Är nästan aldrig själv nu mera. Ibland önskar jag att jag var det mer och igår fick jag den möjligheten.

Jag bakade hela kvällen igår, hela kvällen!!
Jag test bakade till min födelsedag, som är långt bort
men ändå väldigt nära.
Det blev lite olika sorters cupcakes.. Blir de dem jag ska ha på min födelsedag så lägger jag ut receptet på dem senare..
Testade med frosting och fyllning, lite annorlunda ska jag säga.
Jag pallade inte göra fluffen igår så de ska jag börja på nu.

Idag ska jag ut till Järavallen och gå med Malin. Underbart!!
Länge sen vi umgicks och har man inte tid så fixar man de iaf.
Sen ska jag till Sara och umgås, kaffe it da shit!!

Ta väl hand om er

                            Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0