Helgen v.2

Denna helgen har varit underbar ska jag bara säga!
Snabb sammanfattning:

-I fredags kände jag inte mig helt okej, humöret var inte på topp, kändes som om att en förkylning var på väg och så skulle jag på fest där det inte skulle komma så mycket folk. Så jag stannade hemma, helt själv och bara tog de underbart lugnt.

-I lördags hände en himmelens massa. Jag var på frukostkalas hos min kusin, hennes man och ena barn fyllde år.
Lämnade in min bil hos Matte.
Stack hem till mina föräldrar för att chilla lite, åkte och hämtade linus för han skulle tvätta deras fönster. Jag stannade där på mat sen åkte jag hem för att vila.
Kunde inte vila så jag gjorde vid mig för utgång.
Missade tåget så mamma körde mig in till Lund där jag mötte upp Ämma för att ta bussen till Malmö.
In och bowlade med Ämma, KK och Carro, Kom tvåa. Me like!!
Vidare in på Chili och hade jätte trevligt, träffade många jag kände.
Vidare till Skeppsbron där vi verkligen inte kom in men mötte upp Pernilla och Maria. Skulle ha mött min bror men blev ju inte så. Pallade inte med kvällen mer så vi stack in på Savoy för att värma oss och för att vänta på vår taxi, bror min hängde på då. Mycket trevligt och intensiv kväll!

-I söndags vaknade jag upp väldigt sent och mådde väldigt bra. Hade bestämt med Sara att jag skulle dit så de var bara till att ta på sig och gå.
Drack kaffe i 4timmar och bara snacka en massa skit, underbart. Länge sen jag träffade henne och nu ska vi hålla kontakten vid liv, nästan som de var förr! 

- Idag har jag jobbat och mått så himmelens bra, nu är jag nog bara nervös. Ska nämligen göra något jag inte gjort på VÄLDIGT länge. Så vi får se hur de går..
                                     Wish me luck!!
  
        Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0