Tiden går fort när man har roligt

Shit vad tiden går, den går alldeles för fort!!

Denna veckan har jag gjort lite av var..
Jag har tränat och dragit upp mitt knä. Fan! Jobbat en massa. Bjudit hem mina föräldrar och bror på mat eftersom mina föräldrar inte kunde vara hemma pga visning av deras lägenhet. Trevligt! Kollat handbollen. Käkat ute. Varit med Linus på Nova Lund och Väla för att köpa present till honom. Mysigt! Som sagt, lite av var.

Är precis hemkommen från Mormor, hon fyller år idag. GRATTIS!!


Imorgon ska jag besikta min bil, gå till sjukgymnasten för att kolla knät, jobba som en galning, bjuda bror min och Jessica på middag och gå på fest. Nice! Fullspäckad dag kan man säga. Ingen sovmorgon för mig inte.

Ta det lugnt. Ses i dimman!

                          Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Irene

Hallå där!!! Bror min och JESSICA????

2011-01-20 @ 23:32:12
Postat av: Emelie

Ja, de är en kompis till mig ;)

2011-01-22 @ 12:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0