Lördag 29 Januari

Nu äntligen har jag kommit hem. Visst, jag var hemma en snabb runda innan med.
Nu har jag varit och gått en jävla lång runda och solat och gått en runda med bror och Ares. Vi har också varit på Center Syd och handlat en snygg skjorta och ett par snygga jeans till bror, Skit Snygga!!
Jag handlade bara ett par vanligt klämmor, alla mina är borta..

Nu får vi se vart kvällen leder. Kanske hem till kusinen och hennes familj eller kanske bowla, vi får se.
 
    Händer något kul för er där ute?


Ta väl hand om er alla!

                                Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Aank

Du är så fin hjärtat! <3

2011-01-29 @ 16:41:49
URL: http://takethemoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0