Dåligt, mycket dåligt

Shit vad jag är dålig på att blogga nu, och jag som sa till mig själv att jag skulle bli bättre på de! GAAAH!!!!
Men allså denna veckan har varit vad den varit, tråkig. Hahaha!

Igår var det min kollegas sista dag på jobbet. Nu ska hon vara mamma ledig. Hon ska föda den 9 februari, så vi tog farväl till henne igår. Tråkigt!

Vi tog det bara lugnt med tacos och handboll, nice!

Denna helgen har vi verkligen inget planerat, skönt för en gång skull. 
Linus är just nu på väg till sin träning och när han har gått så ska jag gå en långrunda och sen ner och sola. Nice!! Tack för tipset Sara.
                                         Vill ha tillbaka!

Nä nu får jag väl skynda iväg för att hinna med allt jag ska hinna med, hehe.. 

Ha en underbar lördag alla!

                                          Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0