Klämmfredag

I fredags hade vi Jocke och Josse hemma hos oss, käkade tacos och spelade fylle spel. Skit kul var det!!
Efter de stack vi på fest i Torp, hos Tony. Trevlig kille.
Det var en liten fest men trevligt ändå.
Alex hade med sig en tjej som jag egentligen inte fattar varför han tog henne med sig..Menmen.
Mange och Johan var också på festen, diggar dem två!
Jag och Johan bestämde att vi ska ha singstar kväll hos han om typ tre veckor. När vi väl hade bestämt de så frågade Johan mig:
"Alltså, hur bra är du på singstar, för jag vill inte skryta men jag är grym på det. Och övar du inte in låtarna så kommer jag äga dig!"
HAHAHAHAHAHA!!! Trodde jag skulle dö då!
Mange ha körde sin underbara dans för oss, och som vanligt så trillade han rakt in i den ända bokhyllan Tony hade. Haha! Love it!!
Fy fan vad jag gillar er killar!

Idag...
Idag ska jag och Nicole till IKEA för att kolla i lite prylar som dem har, hoppas jag ka hitta lite roliga saker som jag kan ha med mig hem, alltid roligt att komma hem med något nytt!
Linus ska stanna hemma hos Jimmy och spela FIFA, boring!


Well take care, bye-bye then!

                  Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0