Yo Motherfuckers

Idag är det den 6 Januari och jag och Linus ska fira vår årsdag, redan!! Tiden går så fort..
Vet dock inte vad vi ska göra..
Är ledig idag, skönt. Mjukstart på jobbet, har knappt varit några barn så vi har försökt fixa annat som måste göras.

Ska jobba imorgon, "jobba". Vi ska ha planering hela dagen, kommer bli intressant, lärorikt och roligt tror jag!

Igår var jag i Landsrkona och byggde mina naglar, underbart! Det var jätte länge sen jag fixade dem sist och nu är dem fina igen, Wie!!
             Kortade ner dem ducktigt denna gången!
  

Nej, jag får väl väcka denna där nu. Så vår dag kan börja.

Ta väl hand om er alla!
                          Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0