Jag säger bara LÖRDAG!!

   Fy fan vad kul jag hade i lördags, tackar för de mina damer!
 

Igår skulle jag och far till Lund för att kolla in en bil, men så blev inte fallet. Varför?? Jo, för att där var ingen av oss som var körduglig, haha!!
Har iaf varit och kollat på bil idag igen, bara att denna gången kostade bilarna lite mer.... Jag vill gärna ha en ny/annan bil för jag är så j***a trött på den jag har idag.


Idag har vi börjat på vår stegtävling på jobb och jag ska kämpa för att klå min chef, hon är väl hurtig om nån!!
 
Nej men om man ska...
Ja de ska jag, sätta mig i soffan i si så där 45min. Sen gå och klä om, träning ikväll ju. Me like!!

Ta väl hand om er!!
     Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0